Utforska våra publikationer
Kuinka asiakaskokemuksesta tehdään strateginen menestystekijä?
InCar, osana Suvia Groupia, on ottanut asiakaskokemusstrategian (Customer Experience Strategy) liiketoiminnan ytimeen. Asiakaskokemus- ja kumppanuusjohtaja Lotta ”CX” Lackschéwitz johtaa toimintaa…
InCar ostaa MH-Colorin – vahvistaa asemaansa Vaasan alueella sekä laajentaa valtakunnallista verkostoaan
Ajoneuvojen vauriokorjauksiin erikoistunut valtakunnallinen korjaamoketju InCar on ostanut vaasalaisen MH-Colorin koko osakekannan. MH-Color on toiminut menestyksekkäästi Vaasan alueella vuodesta 2001…
Korjaamovastaavan tavallinen kesäpäivä
Korjaamovastaava Jani Mikkosen työpäivään mahtuu monenlaista: autojen tarkistuksia, asiakastapaamisia, nopeita päätöksiä ja tiimityötä. Kaikki tapahtuu InCar JLR Vauriokorjaamolla Vantaalla, joka on Suomen ainoa…
Vauriokorjaajan tavallinen kesäpäivä
Kesäinen työpäivä InCarin Vauriokorjaamolla Helsingin Mall of Triplassa tarjoaa vauhtia ja vaihtuvia tilanteita. Autokorinkorjaaja Lydie tarttuu toimeen ruosteisten pulttien, taistelutahdon…
Katsastus tulossa – mitkä viat ja vauriot pitää olla korjattu?
Katsastukseen liittyy monia asioita, jotka voivat tulla autoilijalle yllätyksenä. A-Katsastuksen ja K1 Katsastuksen Espoon asemien esihenkilö Juha Seppänen kertoo, mitkä…
Automaalaamo Tenkula – Kajaanin korjaamolegendan tarina
Perustaminen ja kehitys vuosien varrella Automaalaamo Tenkula aloitti toimintansa vuonna 1975 Kalajoella, kun Erkki Tenkula ja Antero Rahja perustivat korjaamo-…
Vi finns på Facebook
Se våra videor på YouTube
Vi kör mot en bättre morgondag redan idag
Vi vet att varje del av vår verksamhet är en del av ett större sammanhang. Som Finlands största skadeverkstadskedja har vi en viktig roll: vi pekar ut framtidens riktning – från tillgången på yrkesskickliga experter till kvaliteten och innovationsförmågan inom skadeverkstad.
Hållbarhet
Klimatförändringar och samhällsförändringar har också gett oss en utmaning som vi tar på största allvar. Läs mer om vårt hållbarhetsprogram.
Värderingar
Våra värderingar är viktiga verktyg för vårt team. De vägleder oss i allt vi gör och återspeglas i hela vår verksamhet.
Säkerhetskilometer
Säkerhetskilometer är en del av vårt hållbarhetsprogram. Genom projektet vill vi främja ett tryggt och ansvarsfullt körsätt och betona vikten av att upprätthålla körskickligheten.
Ammatillista koulutusta järjestävän Keudan toimipisteessä Järvenpäässä riitti keskiviikkona pöhinää, kun Keuda Automeet kokosi yhteen autoalan yrityksiä, työnantajia, Keudan opiskelijoita sekä lähiseudun ysiluokkalaisia 🚙
InCarilla oli tapahtumassa oma pisteensä, missä opiskelijat saivat tuntumaa siitä, millaista korjaamoalalla työskentely oikeasti on: InCar Akatemian opiskelija Arttu esitteli kiinnostuneille tuulilasin korjausta ja rohkaisi innokkaita opiskelijoita myös kokeilemaan korjausta itse 👏🏼
Tapahtuma olikin mainio tapa paitsi tutustua alan töihin, myös solmia yhteyksiä mahdollisiin tuleviin työ- tai harjoittelupaikkoihin.
Kiitos kaikille tapahtumaan osallistuneille! 🤗 … Näytä lisääNäytä vähemmän
0 CommentsKommentoi Facebookissa
Jipii! Kuukauden korjaamoksi nousi nyt syksyn alkaessa Mall of Triplan korjaamo Helsingissä 🥳
Kauppakeskuksen parkkihallissa sijaitsevaan InCarin toimipisteeseen on näppärä jättää auto ja jatkaa siitä matkaa huippuhyvien joukkoliikenneyhteyksien ansiosta. Triplassa on käytössä myös 24h avainkaappi, eli voit tarvittaessa sekä jättää että noutaa auton aukioloaikojen ulkopuolella.
Triplan InCar-tiimi niittää kehuja sekä määrätietoisesta esihenkilötyöstä että tiiviistä yhteishengestä: “Triplassa on onnistuttu luomaan vahva yhteisen tekemisen kulttuuri, joka näkyy arjessa ja tuloksissa. Kiitos kuuluu esihenkilöille, jotka ovat ottaneet kokonaisuuden hienosti haltuun sekä henkilöstölle, joka puhaltaa yhteen hiileen”, kertoo tuotantojohtaja Tino Honkaniemi.
Onnittelut koko Triplan yhtenäiselle jengille! 💪🏼 … Näytä lisääNäytä vähemmän
0 CommentsKommentoi Facebookissa
Milloin on ok vilkuttaa valoja vastaantulijalle? 👀 Esimerkiksi silloin, kun haluat varoittaa tiellä havaitsemastasi hirvestä! 🫎
Hirvet liikkuvat paljon juuri syys-lokakuussa, joten nyt kannattaa kiinnittää erityistä huomiota näihin suurikokoisiin tielläliikkujiin.
Lue linkin kautta vinkit, miten voit itse vähentää hirvikolarin riskiä. … Näytä lisääNäytä vähemmän
Lue lisää
0 CommentsKommentoi Facebookissa
💡 Tiesitkö, että voit tehdä auton vahinkotarkastuksen verkossa InCar-kameralla?
🤳 InCar-kameraa hyödyntämällä voit laittaa kuvat vauriosta suoraan meille. Arvioimme korjaustarpeen kuvien perusteella ja sovimme tämän jälkeen kanssasi korjausajan.
🤝 Prosessi lähtee käyntiin nopeasti ja sinun tarvitsee ajaa korjaamolle vasta, kun tuot auton korjaukseen. Näppärää, vai mitä?
www.incar.fi/kamera/ … Näytä lisääNäytä vähemmän
0 CommentsKommentoi Facebookissa
💡 Tiesitkö, että auton lasit ovat yksilöllisiä? Esimerkiksi Skoda Octaviaan on saatavilla jopa yli 40 erilaista tuulilasia!
🤝 Kun varaat InCarilta ajan lasinvaihtoon, on se lähtölaukaus yksilölliselle prosessille. Auton merkki, malli, vuosimalli ja varustelutaso vaikuttavat siihen, millainen lasi autoon tulee. Esimerkiksi lämmitettävä lasi tai HUD-näyttö vaatii täysin erilaisen rakenteen kuin perusmallin lasi. Siksi jokainen lasi tilataan erikseen – tämä takaa turvallisuuden, toimivuuden ja laadun. Tunnistamme autosi yksilölliset ominaisuudet ja vaatimukset rekisterinumeron perusteella.
➡️ Kesän aikana syntyneet tuulilasivauriot kannattaa korjauttaa viimeistään ennen ensimmäisiä pakkasia, jotta vauriot eivät pääse kasvamaan suuremmiksi. Varaa aika lähimmälle InCarille osoitteessa 🔗 tuulilasipalvelu.incar.fi/ … Näytä lisääNäytä vähemmän
0 CommentsKommentoi Facebookissa
Tiedätkö, miten toimia kolarin sattuessa? 🚙💥🚙
InCar toimii kaikkien vakuutusyhtiöiden kumppanikorjaamona ja olemme apunasi, mikäli kolari osuu kohdalle. 🤝 … Näytä lisääNäytä vähemmän
1 CommentsKommentoi Facebookissa