InCar takaa palveluiden jatkuvuuden poikkeustilanteesta huolimatta

Tiedotearkistoon

Julkaistu: 2.4.2020

InCarin vauriokorjaus- ja lasipalveluliiketoiminta jatkuu ennallaan poikkeustilanteesta huolimatta. Otamme toiminnassamme huomioon tilanteen tuomat haasteet ja olemme mukauttaneet toimintaamme palvellaksemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Noutopalvelu

Noudamme ja palautamme autot asiakkailtamme ilman veloitusta. Palvelu on käytössä kaikilla InCar korjaamoilla ympäri Suomen. Noutopalvelun tilaukset tehdään suoraan korjaamolta.

InCar kamera

Ohjeistamme asiakkaitamme käyttämään InCar kameraa vahinkotarkastuksissa ja vähennämme asiakasliikennettä korjaamoillamme.

Varaosat ja logistiikka

Varaosaostomme on hajautettu usealle toimittajalle Suomessa sekä Euroopassa ja tällä takaamme parhaan mahdollisen varaosalogistiikan toimivuuden. Kaikkien merkkien varaosatoimitukset toimivat meille normaalisti maakuljetuksien viiveitä lukuun ottamatta.

Hyötyosien käytön maksimointi

Cabasparts toimittajien kanssa sovitulla uudella toimintamallilla tehostamme hyötyosien käyttöä. Lähetämme auton iän ja takuumääräysten salliessa kaikki varaosalaskelmat kuvineen Cabasparts toimijoille ja lisäämme hyötyosien käyttöä InCar vauriokorjaamoissa.

Ensiapukorjaukset

Suosimme väliaikaiskorjauksia ja korjaamme autot turvallisesti takaisin liikenteeseen. Pidämme asiakkaat tyytyväisinä ja minimoimme seisonta-ajat.

Asiakaspalvelu, desinfiointi ja autojen luovutus

Asiakaspalvelutiloissa on tarjolla käsidesiä ja palvelutiskit on suojattu asianmukaisin suojalevyin. Luovutamme kaikki autot pestyinä ja kosketuspinnat desinfioituina asiakkaillemme.

Ilmoitamme mahdollisista muuttuneista aukioloajoista tapauskohtaisesti.

Kategoriat: Tiedotteet
Tiedotearkistoon