Asiakaspalvelu – Ota yhteyttä InCariin

Ota yhteyttä meihin

Asiakaspalvelumme on täällä sinua varten arkisin 8–18. Autamme sinua kaikissa palveluumme liittyvissä kysymyksiä. Huomioithan, että arkipyhinä asiakaspalvelumme on suljettu.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

0300 247 247
Avoinna Ma–Pe 08:00–18:00
Vinkit onnistuneeseen asiointiin

Yhteydenotto asiakaspalveluun

Puhelun hinta 0300-numeroon 0,42 €/min + pvm/mpm.

Ota yhteyttä InCariin!

Asiakaspalvelu ja yhteydenotot korjaamoihin

Palvelemme sinua lähimmällä korjaamollasi, puhelimitse tai voit lähettää meille myös viestiä alla olevan lomakkeen kautta. Olemme Suomen johtava lasipalveluiden tarjoaja ja maanlaajuisen verkostomme korjaamot palvelevat kaikissa autojen vauriokorjaustehtävissä. Kaikki InCarin kolarikorjaamot ovat vakuutusyhtiöiden valtuuttamia vahinkotarkastuspisteitä.

Korjaamojen puhelinnumerot löydät klikkaamalla alta. Puhelun hinta 0300-numeroon 0,42 €/min + pvm/mpm.

Yhteydenotto- ja reklamaatiolomake korjaamot

Voit ottaa meihin yhteyttä helposti tämän lomakkeen kautta. Oli kyseessä reklamaatio, hintatiedustelu tai muu kysymys. Autamme mielellämme.

Viestin aihe
Toivottu yhteydenottotapa
This field is hidden when viewing the form
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Lähetä viesti korjaamoon

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet tähän meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä.

Kolahtiko?

Tänä päivänä InCar on Suomen johtava vauriokorjaamoketju ja toimialan kehityksen edelläkävijä, jossa yli 500 työntekijää saavat loistaa oman työnsä huippuosaajina yli 60 toimipisteessä ympäri Suomen.

InCarin tarkoitus on poistaa maailmasta autoilijoiden kokema harmitus ja stressi auton vauriotilanteessa ja sen jälkeen. Kuulostaa mahdottomalta, mutta me tykkäämme oikoa sekä autojen, että koko toimialamme lommoja päivittäin.